مرکز تخصصی سواد فضای مجازی

مرجعی برای مربیان و والدین به منظور تجهیز دانشی و مهارتی در حوزه سواد فضای مچازی

مرکز تخصصی سواد فضای مجازی

مرجعی برای مربیان و والدین به منظور تجهیز دانشی و مهارتی در حوزه سواد فضای مچازی

گوگل و فرآیند اداره جهان ؟

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

طیّ تحقیقات انجام شده، گوگل در طیّ مراحلی نقشه های خود را برای کنترل جهان پیاده می کند:


اوّل) در مرحله ی اوّل تشخیص نیاز انسانها صورت می گیرد. این عمل توسط پژوهشکده ی گوگل و با توجّه به نیازهای کاربران در اینترنت تشخیص داده می شود.


دوم) سرویس های جست و جو: این سرویسها که تنوع بسیار زیادی دارد، خدماتی است که به صورت مجّانی به کاربران اینترنتی داده می شود. از جمله جست  و جوی عکس، فیلم، جی میل، اندروید، یوتیوب، کروم، موبایل، ترنسلیت، مپ، آی گوگل، گروپز، گوگل پلاس و ....


سوم) به وسیله ی این سرویس ها، وابستگی ایجاد می شود. امروز از سرویس میل گوگل، برای خودمان میلی می سازیم و فردا این جیمیل می شود بانک اطلاعاتی ما. حالا وابستگی ما به این سرویس آنقدری است که جز به وسیله ی آن نمی توانیم فعالیت هایمان را انجام دهیم.


چهارم) پس از این، دل بستگی ایجاد می شود و با این دل بستگی برای سرویس های ارائه شده توسط این شرکت یهودی، مصونیت اجتماعی در کشورها ایجاد می شود. یعنی بخاطر وابستگی شدید به سرویسهای گوگل، مردم در کشورها به مدافع حقوق گوگل تبدیل می شوند که از منافع آنها دفاع می کنند.

این موضوع را در قطع چند روزه ی سرویس جی میل در کشور ایران می توان دید. حتّی وزیر ارتباطات و فنّاوری اطلاعات نیز اعتراض کرد که ارتباطش با دانشجوهایش قطع شده است و باید این سرویس به کشور برگردانده شود! در بیانیه ی رسمی سایت گوگل در سال گذشته آمده است: «نمایندگان مجلس ایران هم به قطع دسترسی به برخی سرویس های گوگل اعتراض کردند و این حاکی از استقبال خوب از سرویس های ما در این کشور است.»


رئیس هیئت مدیره ی گوگل هم در انتهای جلسه ای درباره ی قطع جیمیل در ایران، گفت: «گوگل، بر قلبها حاکم است!»

پنجم) معیار سازی: در این مرحله، این گوگل است که ملاک تصمیم گیریها می شود. چرا که در اثر وابستگی به سرویس های گوگل، فرد هر آنچه گوگل بگوید می پذیرد و حتّی ملاک عمل خود قرار می دهد. اگر چند سال پیش کسی به مقدسات ما توهین می کرد، ما چه می کردیم؟ امروز ما بی تفاوت شده ایم. در فیس بوک، در لیست دوستان ما کسانی هستند که به مقدسات توهین می کنند...


ششم) نیازسازی و کنترل نیازها مرحله است که بعد از معیار سازی ایجاد می شود. در این مرحله، نیازهای کاذب برای کاربران گوگل طرّاحی شود. مثلاً تا همین چند سال پیش واقعا به اندروید نیازی نبود؛ امّا امروز اگر کسی اندروید نداشته باشد، نگاه ها به او طور دیگری است.


هفتم) تکنولوژی مدیریت انسان: جهت فکری و حرکت انسان در این مرحله توسط گوگل برنامه ریزی می شود. اریک اشمیت (مدیرعامل گوگل) می گوید: «ما نیاز نداریم حتّی شما  نام ورودی را بر روی صفحه ی کلیک فشار دهید. ما می دانیم شما چه کسی هستید. ما می‌ دانیم که شما کجا هستید. ما می ‌دانیم که شما کجا بودید. ما کم و بیش می ‌دانیم که شما به چه فکر می ‌کنید.»


هشتم) تسخیر انسانها: به نظر من وقتی گوگل به این مرحله برسد (که در آستانه ی آن نیز هست!) انسانها قبلاً تسخیر شده اند. چرا که دقیقاً همان کاری را می کنند که برایشان تصمیم گرفته شده است و تحت کنترل این شرکتها و پشت پرده ی آن هستند.


نهم) در آخرین مرحله طاغوت شکل می گیرد. حکومتی که سایه ی شیطانی اش بر سر همه ی جهان می افتد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ
  • حمید صدیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی